fbpx

Каталог статей

Каталог статей для размещения статей информационного характера

Огляд комп’ютерних ігор

Гід по колекційним артефактам “God of War

Гід по колекційним артефактам “Бога війни

Де знайти кожен артефакт, який можна зібрати в “God of War

Філ Хорншоу 21 квітня 2018 року

По всіх землях і королівствах God of War захована ціла купа колекційних предметів, які спонукають вас досліджувати гру і знаходити приховані шляхи. Вони також часто приносять досить відчутні переваги. У випадку з колекцією “Артефакти”, знаходження кожного прихованого предмета приносить Кратосу цінний досвід, який він може використати для отримання нових здібностей. Проблема полягає в тому, що найкращі переваги приносять завершення набору артефактів, а це вимагає певної майстерності полювання на сміття.

На щастя, ми розшукали всі артефакти в Мідгарді та за його межами, тож вам не доведеться цього робити. Кожен з семи наборів артефактів не має особливої користі сам по собі, але на додаток до досвіду, який ви отримуєте за їх пошук, їх можна продати за цінне срібло, щоб купити і поліпшити спорядження. Нижче наведені місця розташування всіх артефактів, які ви зустрінете в God of War.

Бюро знахідок

Всі ці артефакти знаходяться в початковій області, в Дикому лісі. Всього їх чотири, і ви можете отримати їх всі до того, як покинете цю територію в Річкові землі, не відступаючи назад.

Іграшка № 1: Знайдіть першу іграшку прямо перед будинком Кратоса, праворуч від стежки, якою ви вийдете з переднього двору.

Іграшка № 2: Слідуйте за Атреєм, який вистежує оленя, і незабаром ви дійдете до кам’яних сходів, що ведуть на пагорб. Другу іграшку легко знайти ліворуч від сходів.

Іграшка № 3: Ви будете битися з групою ворогів Драугра під руїнами з великим кам’яним кільцем вгорі і печаткою на землі внизу. Тут є три шляхи – той, що ліворуч, продовжується до храму, тоді як передній шлях веде до гробниці. Йдіть правою. Ви прийдете до краю водоспаду з ланцюгом, який ви знайшли раніше. Спустіться вниз і відбивайтеся від вовків, а потім перевірте тіло праворуч, щоб отримати третій артефакт з бюро знахідок.

Іграшка № 4: Останній артефакт знаходиться всередині того храму попереду. Ви потрапите в кімнату, заповнену драуграми, в якій вам потрібно потягнути за ланцюг, щоб підняти залізні ворота вперед. Стоячи біля ланцюга, потягніть 180, щоб зіткнутися зі стіною позаду вас. Там ви побачите двері, які ви можете відчинити, щоб повернутися назовні. Зачистіть вовків і перевірте праворуч від дверей, щоб знайти останній артефакт “Бюро знахідок”.

Лики магії

Річкові землі містять дев’ять таких артефактів, які являють собою серію масок, майже завжди знайдених на тілах.

Маска № 1

Після битви з людьми-Ріверами ви вилізете з ями, де ви билися з ними, і перетнете кам’яну доріжку до виходу. Пройшовши повз ланцюг, спускайтеся до трав’янистого виступу, який виведе вас до скелі назовні. Продовжуйте слідувати за ним, поки не знайдете броньований корпус

Ви пройдете через кімнату з шипованою стелею, яку потрібно підняти, щоб пройти під нею. Одразу за нею стежка виведе вас через тунель назад назовні. Перевірте тіло на правій стороні шляху для третьої маски.

Маска № 4

Кратос і Атрей покажуть коротку сцену на краю скелі. Тримайтеся краю обриву і пройдіть до його кінця, щоб знайти ще одне тіло з маскою перед ним.

Маска № 5

Після завершення головоломки, в якій ви повинні вирівняти руни, що обертаються, ви підете стежкою через гору. Слідкуйте за проломом зліва, куди можна піднятися і знайти п’яту маску “Лики магії” в басейні з водою.

Маска № 6

Після битви з вогняним тролем ви потрапите в спалене село з кількома хатинами, здебільшого зруйнованими. Коли ви ввійдете в село, у вас буде група з трьох хатин, вирівняних праворуч від вас. Підніміться по стежці до четвертої хатини, яка в основному зруйнована і все ще тліє. Обійдіть задню частину хатини, щоб знайти тіло та шостий артефакт.

Маска № 7

Ви не зможете отримати останню з Магічних Масок, поки не зустрінетеся з Міміром. Після того, як ви це зробите і вода в Озері Дев’яти спаде, поверніться до Відьминого Будинку (незабаром ви зробите це в рамках сюжету). У печері Відьми йдіть стежкою вниз – ліворуч, якщо ви йдете від дверей до її будинку. Внизу – в стіні праворуч – ви знайдете велику кам’яну брилу, яку можна зрушити. Штовхніть блок через край платформи, щоб він впав вниз. Тепер ви зможете перестрибнути на платформу посеред кімнати, де сидить тіло з наступним артефактом.

Маска № 8

Останні два Магічні Обличчя знаходяться на території навколо Будинку Відьми, і ви можете отримати їх після зустрічі з Мімір і вилізти з колодязя на її передньому дворі. Спускаючись стежкою до будинку відьми, зверніть увагу на тіло, перед яким лежить ще один артефакт.

Маска № 9

Перед будинком ви побачите ланцюг, по якому можна піднятися з лівого боку, якщо стояти обличчям до черепахи. Підніміться вгору і йдіть по стежці, спостерігаючи з лівого боку за іншим тілом і останнім з ваших артефактів Faces of Magic.

Покинутий корабель

Набір артефактів “Покинутий корабель” також містить дев’ять предметів, що робить його найбільшою групою з “Обличчями магії”. Його важко зібрати, оскільки ці фігурки кораблів розкидані по всьому Озеру Дев’яти.

Фігурка № 1: Вежа Ніфлхайм

Коли ви входите в озеро в перший раз, ви пройдете повз частину статуї Тора. Як тільки вода спаде, ви можете повернутися назад до статуї і причалити до вежі. Підніміться на ліфті на вершину вежі і подивіться зі східної сторони на корабельну аварію. Праворуч від краю платформи, на корпусі, знаходиться перший артефакт “Покинутий корабель”.

Фігурка № 2: Забуті печери

Приземліться на пляжі і прямуйте до зеленої жаровні, де на вас чекає Блудний Дух, щоб попросити про послугу. Шукайте поблизу ланцюг, по якому можна піднятися на більш високу ділянку. Нагорі шукайте тіло зліва, що сидить біля скелястої стіни з другим артефактом.

Підказка № 3: Вежа Свартальхейм

Рухаючись на північ від Забутих печер, приземліться біля наступної вежі, до якої ви прийдете. Ви підійдете до вежі з південного боку, щоб знайти ліфт на вершину. Перевірте іншу сторону платформи, біля північного ліфта, щоб знайти ще одне тіло та третій артефакт.

Артефакт № 4: Вежа Хельхайм

Причалюйте до найпівнічнішої вежі. Якщо ви вперше на Озері Дев’яти, ви знайдете док на східній стороні. Підніміться на ліфті нагору, а потім перевірте тіло відразу праворуч від вас, щоб знайти наступний артефакт.

Артефакт №5: Кам’яний водоспад

Ви знайдете Кам’яний водоспад на східній стороні озера, трохи південніше і східніше вежі Альфхайм. Висаджуйтеся на берег і очистіть його від ворогів. Попереду ви побачите залізні ворота з ланцюгом біля них, а праворуч від вас розвідний міст, який ви можете зруйнувати. Пройдіть через залізні ворота на крайній східний кінець острова і поверніть праворуч, на південь. Ви побачите виступ, на який можна піднятися, і скриню, вкриту червоним соком Світового Дерева, яку наразі не можна відкрити. Підніміться нагору і перевірте ліворуч від себе два тіла, в одному з яких знаходиться наступний артефакт.

Підказка № 6: Скелі Ворона

Посадка на Скелі Ворона знаходиться на південь від Кам’яного водоспаду, на східному узбережжі Озера Дев’яти. Приземліться на пляжі і обійдіть ззаду труп мертвого троля, що лежить тут. Обійдіть його ззаду у напрямку до стіни скелі, щоб знайти місце, де Атрей може піднятися вгору і спуститися вниз по ланцюгу. Підніміться по ланцюгу і йдіть по стежці нагорі, повз фіолетову скриню, щоб знайти тіло в кінці з шостим артефактом.

Фігурка №7: Пляж з оглядовою вежею

Вирушайте на пляж на південний захід від мосту. Знайдіть вкриту рунами скриню Норніра; прямо біля неї ви побачите тіло, настромлене на ліжко з шипами, до якого ви не можете дотягнутися. Подивіться над скринею Норніра, щоб знайти жовту дерев’яну шестерню, по якій ви можете вдарити сокирою, щоб обертатися. Вдаривши по ньому один раз, ви опустите шипи, що дозволить вам схопити артефакт.

Фігурка №8: Храмовий міст Тира

По обидва боки довгого мосту, що перетинає Озеро Дев’яти, є причали для човнів. Причаліть до того, що на північній стороні, або спуститеся по сходах з мосту. Ви знайдете тіло поруч з причалом і восьму фігурку поруч з ним.

Підказка № 9: Острів смерті

Поверніться на Острів Смерті в південно-західному куті Озера Дев’яти. Підніміться на вершину острова, біля дерев’яної техніки, і шукайте бар’єр із золотистих каменів. Працюючи збоку, ви побачите червону пляшку, яку ви можете вдарити сокирою і знищити, розташовану прямо за бар’єром. Пройшовши бар’єр, обійдіть кілька скель зліва, щоб знайти останній артефакт.

Роги Вейтургарда

На східній стороні Озера Дев’яти ви можете знайти прохід повз кілька айсбергів, який приведе вас в додаткову область Мідгарда під назвою Вейтургард. Там ви знайдете дракона і безліч інших крутих речей, включаючи новий набір з шести артефактів: Роги Вейтургарда.

Ріг № 1

Увійшовши в озеро Вейтургард, ви можете попрямувати або наліво, до невеликого острівця зі статуєю Тора, або направо, до материка. Висаджуйтеся на пляжі на материку, біля довгого причалу. Перш ніж йти куди-небудь ще, вийдіть в кінець доку, щоб знайти тіло і перший з Рогів Вейтургарда.

Ріг № 2

Отець

Підніміться сходами вгору, ухиляючись від дихання дракона, поки не дійдете до чарівного вівтаря, що зв’язує його. Звідси поверніть ліворуч, і ви побачите невеликий дерев’яний міст, який перекинеться через струмок. Шукайте купу дерев’яних ящиків та іншого сміття, яке ви можете розбити об стіну скелі. За нею ви знайдете тіло з третім рогом.

Ріг № 4

Прямо по стежці праворуч, трохи піднявшись на пагорб, ви побачите міст до замку Вайтургард, який заблокований камінням. Прямо перед мостом, на ближній стороні прірви, яку ви поки що не можете перестрибнути, знаходиться тіло з четвертим рогом.

Ріг № 5

Після того, як ви нарешті потрапите до самого замку, ви опинитеся у великій залі, де прямо перед вами знаходиться святилище Йотнара. Шлях тут роздвоюється: зліва піднімаються сходи, а праворуч – коридор, хоча обидва шляхи повертаються назад разом. Йдіть лівим шляхом, і ви дійдете до тіла біля зруйнованої стіни з п’ятим рогом на ній.

Ріг № 6

Коридори попереду врешті-решт приведуть вас до великої зали, більша частина якої затоплена. Ви побачите контроль попереду, коли ввійдете в кімнату. Злийте воду і поверніть ліворуч до місця, де ви зможете спуститися вниз. Попереду, притулившись до стіни біля дверного отвору вперед, знаходиться тіло з останнім рогом перед ним.

Військові трофеї

Квест врешті-решт приведе Кратоса та Атрея до Альфхейму, одного з інших царств, пов’язаних з Мідґардом. Перебуваючи там, ви зможете полювати на шість артефактів, пов’язаних з війною між Світлими і Темними ельфами.

Здобич № 1: південний пляж Світлого озера

Коли ви досягнете області Світлого озера, веслуйте і прямуйте на схід і південь (праворуч від вас), щоб знайти пляж. Приземлившись і очистивши ворогів, ви знайдете контроль, який відкриває залізні ворота попереду. Вам доведеться спринт, щоб пройти, перш ніж ворота закриються. Всередині шлях розгалужується вправо і вліво. Візьміть праву розвилку до ще одних залізних воріт. Відкрийте їх і швидко киньте сокиру, щоб очистити рожеві лози Альфгейма. Тепер пройдіть через ворота і йдіть по стежці, яка проведе вас по мосту з гілок, поки ви не потрапите на скелю, що дивиться вниз над пляжем, де ви приземлилися. Киньте сокиру вниз, щоб зрубати всі три лози під вами, відкриваючи шлях до печери праворуч від вас. Це також очистить лози поруч з вами, відкриваючи тіло з першим артефактом Spoils of War.

Здобич № 2: північний пляж Світлого озера

Повернувшись у човен, вирушайте на північ, щоб знайти другий пляж, на якому можна висадитися. Відразу після виходу з човна рушайте праворуч (вздовж лінії води), щоб знайти коротку кам’яну стежку. Посередині лежить тіло з другим артефактом.

Здобич № 3: Кільцева траншея храму

Дійшовши до дальнього кінця траншеї, ви будете битися з Кам’яним Древнім на великій круглій платформі. Далі ви використовуєте один з кристалів Alfheim Light, щоб відновити світловий міст, що веде з цього району. Однак не слідуйте за Атреєм. Замість цього подивіться ліворуч на другий міст, який також був активований і закінчується стіною. Два тіла лежать на дальньому кінці, і третя здобич також знаходиться там.

Звалище № 4: Кільцевий ліфт траншеї храму

Завершивши свою роботу в самому Замковому храмі, ви повернетесь до траншеї Замкового храму – тільки цього разу вона буде зачиненою і темною всередині. Ви почнете з того, що спуститеся ліфтом, який привіз вас до храму, і опинитеся в камері з кількома тюремними камерами, які раніше були для вас закриті. Перевірте ту, що на заході, щоб знайти тіло з четвертим артефактом.

Здобич № 5: Темна кільцева траншея храму

Тепер у вас буде можливість активувати кристали Світла Альфхейма зі стрілками, щоб зробити мости. Після того, як ви вийдете з області з ліфтом, ви вийдете у велику головну кімнату траншеї. Платформа простягається вниз перед вами, але є також шляхи ліворуч і праворуч, де ви можете активувати мости, стріляючи кристалами світла Альфгейма. Візьміть лівий в іншу круглу камеру з клітинами в ній. Перевірте центральну клітину на наявність артефакту.

Здобич № 6: Кінець траншеї Кільцевого храму

Дотримуйтесь траншеї назад до дальнього кінця, і ви досягнете місця, де ви раніше опустили підлогу, щоб знайти шлях вперед. Знову опустіть підлогу, візьміть тунель, який він відкриває, і йдіть по ньому назад до іншої круглої кімнати з кількома, раніше замкненими клітинами. Ваш останній артефакт знаходиться в північно-західній з них.

Знизу вгору

Ви почнете знаходити витіюваті чашки з набору артефактів “Дном догори”, як тільки потрапите всередину гори, після того, як очистите Чорне дихання. Всього їх шість, але часто їх трохи складніше знайти через низький рівень освітленості в гірських печерах.

Кубок № 1: Печера водоспаду

Просуваючись тунелями, ви перейдете по дерев’яному мосту у велику кімнату, де будете битися з кількома ворогами, в тому числі з Ревенантом, кошмарами і Драугром. Попереду ви побачите позначені рунами дзиґи, що відкривають скриню з Норніром, а за ними – скелю з падаючою водою вдалині. Обійміть стіну з лівого боку і шукайте дерев’яний бар’єр. Розбийте його і очистіть речі всередині, щоб відкрити тіло з першим кубком.

Догори дном № 2: Кімната з кігтями

Врешті-решт ви потрапите у велику кімнату з гігантським кігтем, який Кратос і Атрей мають намір використати, щоб підняти їх нагору через гору до вершини. Коли ви будете шукати спосіб дістатися до мотузки кігтя і звільнити її, ви незабаром вийдете у велику кімнату з великим мертвим в’ючним звіром і гігантським кам’яним блоком, який вам потрібно перемістити назад у кімнату з кігтями. Коли ви перемістите блок, перевірте стіну зліва від звіра на наявність однієї з тих шипованих стін, які ви можете обертати за допомогою сокири. Відкрийте її, щоб виявити тіла і ще один кубок.

Кубок № 3: Серце гори

Незабаром після того, як ви піднімете кіготь, Атрей отримає нові стріли, які дозволять йому підірвати осколки червоного соку Світового Дерева, розкидані по всьому світу. Минувши крамницю Сіндрі, ви знову увійдете в гору і незабаром опинитеся у великій кімнаті, яка утворює вертикальну шахту. Шукайте дерев’яні риштування та бар’єр з соку, який можна підірвати з лівого боку. Це відкриє кошик, до якого все ще прикріплений кристал. Відразу за кошиком знаходиться тіло з наступним артефактом.

Кубок № 4: Саміт

Незабаром ви знову опинитеся на вулиці на шляху до вершини. Йдіть по стежці, поки не дійдете до дверей, зарослих чагарником, які ви поки що не можете відкрити. Шукайте стежку ліворуч і йдіть по ній; шукайте тіло з лівого боку, притулившись до великої скелі, що чекає з іншим артефактом кубка.

СТОП! Після цього моменту цей гайд не містить жодного нового артефакту.

Зрештою, історія приведе вас назад до гори, і цього разу ви матимете з собою блискавичні стріли Атрея. Коли ви повернетеся назад в ущелину гори, то незабаром повернетеся до кімнати, в якій раніше знаходився велетенський кіготь. Поверніть ліворуч від входу до кімнати з мертвою тягловою твариною, і ви побачите бар’єр з соком світового дерева на лівій стіні. Очистіть його та перевірте всередині, щоб знайти тіло з п’ятою чашею.

Чаша № 6: Шлях до вершини

Коли кіготь зникне, ви підете новим шляхом до вершини, очищаючи зарості від ліфта на дальній стороні кімнати з кігтями. Опинившись нагорі, ви опинитесь на дерев’яній доріжці навколо кімнати, з шахтою в центрі. Тіло з останньою чашею знаходиться прямо на вашому шляху, коли ви йдете на дерев’яні риштування.

Сімейна реліквія

Останній набір артефактів ви знайдете, коли відвідаєте королівство Хельгейм. У наборі “Сімейна реліквія” п’ять предметів, але вам доведеться здійснити не одну поїздку в Хельхайм, щоб забрати їх усі. Перші три можна забрати під час першого візиту в королівство, але решту ви не зможете отримати, поки не повернетеся з Атреєм.

Реліквія № 1

Спустіться по мосту в Хельгейм, поки не дійдете до дверей, які не зможете відкрити. Замість цього стежка відведе вас вниз ліворуч, де ви будете хитатися між брилами льоду, а потім спуститеся вниз по двох зламаних кам’яних стовпах, щоб дістатися до області внизу. Ідіть на північ до стіни з дерев’яними стелажами для зброї та іншими уламками. Розверніться на 180 і подивіться на один із стовпів, щоб побачити зарості колючого чагарнику. Спаліть їх, і перший артефакт “Сімейна реліквія” впаде до вас вниз.

Реліквія № 2

Продовжуйте рухатися звідси через частину кімнати, де крижана підлога опускається. Використовуйте невеликий кам’яний стовп як сходинку, щоб дістатися до частини стіни, на яку можна піднятися, щоб вийти з цієї зони, а потім рухатися через крижаний тунель. Коли ви вийдете з тісної зони в ту, де стеля вища, подивіться на стіну, щоб знайти більше колючок, які ви можете спалити, щоб звільнити ще один артефакт.

Реліквія № 3

Після вбивства хранителя мосту повертайтеся до храму Тира. Відразу за дверима обійміть ліву сторону мосту і обійдіть велику купу льоду. Ви знайдете третю реліквію, що лежить на землі відразу за нею.

Реліквія № 4

Поверніться в Хельгейм колись у майбутньому з Атреєм, оскільки вам знадобляться його блискавичні стріли. Прямуйте на північ до тієї частини Мосту Проклятих, де знаходяться ворота, для відкриття яких вам знадобилася енергія Вітрів Хель. Обличчям на північ, йдіть до других воріт і підніміться на вершину доріжки, яка перетинає міст. Поверніть ліворуч і використовуйте блискавичні стріли Атрея, щоб усунути бар’єр із соку світового дерева та відкрити приховану кімнату. Відразу за бар’єром, у правому куті, знаходиться четверта реліквія. Будьте обережні, щоб не пройти повз неї.

Реліквія № 5

Щоб отримати останню реліквію, вам потрібно відкрити приховану кімнату за бар’єром із соку. Заходьте всередину і спускайтеся на ліфті в передпокій за межами кімнати арени Валькірії. Підніміться по сходах

бог війни артефакти артефакти колекційні предмети путівник загублені і знайдені 1

бог війни артефакти колекційні предмети путівник загублених і знайдених 2

бог війни артефакти колекційні предмети путівник загублених і знайдених 3

бог війни артефакти колекційні предмети путівник втрачених і знайдених 4

бог війни артефакти колекційні предмети путівник грані магії